Wyczyść
Szukaj

3 products

3 products

kontakt@wymienolej.pl
Wysyłka w ciągu 24H
Produkty dostępne od ręki
przelewy24 blik visa mastercard

Oleje (48)

3 products

Ustaw kierunek rosnący Ustaw kierunek malejący
  1. Penrite HPR 5 5W40 1L Full Synthetic ACEA A3/B4 MB-APPROVAL 229.5 PORSCHE A40
    55,85 zł

    OPIS PRODUKTU

    HPR 5 jest syntetycznym olejem silnikowym klasy Premium o klasie lepkości SAE 5W-40.
    Posiada aprobatę/licencję OEM Original Equipment Manufacturer – MB 229,5.
    Jest produktem zapewniającym podwójną warstwę ochronną dla silnika, dzięki zastosowaniu technologii „FULL ZINC” oraz „EXTRA TEN”.
    Produkt zapewnia doskonałą ochronę przeciw tarciu, korozji, utlenianiu oraz gromadzeniu się osadów.
    HPR 5 przewyższa wymagania norm API SN/CF oraz ACEA A3/B4. Może być stosowany również w przypadku gdzie rekomendowane są wcześniejsze normy API – SM, SL , SJ, jak również normy ACEA A1/B1; A5/B5 oraz normy ILSAC GF-3; GF-4; GF-5.

    ZASTOSOWANIE

    HPR 5 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4,6,8+ cylindrowych, jak również wielo-zaworowych ( w tym VVT) i turbodoładowanych.

    HPR 5 jest przeznaczony do silników napędzanych benzyną, LPG, olejem napędowym. W samochodach osobowych, z napędem na 4 koła oraz dostawczych.

    Nadaje się również do stosowania w motocyklach z silnikami czterosuwowymi, również tych z mokrym sprzęgłem.

    HPR 5 nie jest zalecany do stosowania w silnikach diesla z DPF,

    HPR 5 jest produktem posiadającym licencję OEM dla pojazdów Mercedes Benz – MB 229.5. Dzięki temu może być stosowany podczas przeglądów gwarancyjnych samochodów, w których musi być stosowany olej spełniający podaną normę.

    HPR 5 jest zalecany do stosowania w pojazdach, w których producent pierwotnie zalecał oleje silnikowe SAE 5W-30 lub SAE 10W-30 lub SAE 5W-40. Można go stosować tam, gdzie określono specyfikację ACEA A3/B4 i gdzie pierwotnie zalecano specyfikację API SP i poprzednie specyfikacje API SN (2010-2020), SM (2004-10), SL (2001-04), SJ (1998-2001). Można go stosować w silnikach LPG i lekkich silnikach wysokoprężnych, w których zaleca się API CF, ACEA A3/B3 lub A3/B4. Można go również stosować jako zamiennik olejów klasy ILSAC GF-3, GF-4 i GF-5 oraz tam, gdzie wymagane są oleje zapewniające oszczędność paliwa ACEA A1/B1 (przestarzałe) i ACEA A5/B5. NIE jest zalecany do stosowania w silnikach Diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF), które wymagają oleju silnikowego o niskiej zawartości SAPS (popiołów siarczanowych, fosforu i siarki) klasy ACEA „C”.

    HPR 5 jest olejem zatwierdzonym przez Mercedes Benz wymagającym homologacji MB-Approval 229.5. Może być również stosowany tam, gdzie wymagana jest norma BMW LongLife-01 i Porsche A40.

    ZALETY PRODUKTU

    • Technologia Extra Ten zapewnia dodatkową warstwę ochronną podczas pracy w wysokich temperaturach, jednocześnie zapewnia właściwe smarowanie już od momentu startu silnika.
    • Technologia Full Zinc skutecznie minimalizuje zuzywanie się elementów silnika, dzięki aktywnej powierzchniowo warstwie ochronnej
    • Aprobata OEM zapewnia utrzymanie gwarancji producenta
    • Lepsza ochrona silnika w porównaniu do oleju o lepkości 5W-30
    • Niższa zużycie oleju w porównaniu do oleju o lepkości 5W-30
    • Podwyższa osiągi silnika

     

    Normy branżowe

    • API LICENSED
    • API SN Plus
    • API SP
    • MB-Approval 229.5

     

    Pozostałe normy

    • ACEA A3/B4
    • API SN Plus
    • API SP
    • BMW LL-01
    • BMW Longlife-01
    • Chrysler MS-6395G
    • Ford M2C153-G
    • Ford M2C153-H
    • Ford M2C912-A
    • Ford M2C913-A
    • Ford M2C913-B
    • Ford WSS-M2C913-A
    • Ford WSS-M2C913-B
    • GM 4718M
    • GM-LL-B-025
    • MB 229.3.
    • MB 229.5.
    • Opel B 040 2095
    • Porsche A40
    • PSA B71 2296
    • Renault RN 0700
    • Renault RN 0710
    • Rover RES.22.OL.22
    • VW 502 00
    • VW 505 00

     

    Nadaje sie również

    • ACEA A1/B1 (Obsolete)
    • ACEA A5/B5
    • API SL
    • API SM
    • API SN
    • API SN/CF
    • Ford M2C913-C
    • Ford M2C913-D
    • Ford WSS-M2C913-C
    • Ford WSS-M2C913-D
    • ILSAC GF-3
    • ILSAC GF-4
    • ILSAC GF-5
    Dowiedz się więcej
  2. Penrite HPR 5 5W40 6L Full Synthetic ACEA A3/B4 MB-APPROVAL 229.5 PORSCHE A40
    268,12 zł

    OPIS PRODUKTU

    HPR 5 jest syntetycznym olejem silnikowym klasy Premium o klasie lepkości SAE 5W-40.
    Posiada aprobatę/licencję OEM Original Equipment Manufacturer – MB 229,5.
    Jest produktem zapewniającym podwójną warstwę ochronną dla silnika, dzięki zastosowaniu technologii „FULL ZINC” oraz „EXTRA TEN”.
    Produkt zapewnia doskonałą ochronę przeciw tarciu, korozji, utlenianiu oraz gromadzeniu się osadów.
    HPR 5 przewyższa wymagania norm API SN/CF oraz ACEA A3/B4. Może być stosowany również w przypadku gdzie rekomendowane są wcześniejsze normy API – SM, SL , SJ, jak również normy ACEA A1/B1; A5/B5 oraz normy ILSAC GF-3; GF-4; GF-5.

    ZASTOSOWANIE

    HPR 5 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4,6,8+ cylindrowych, jak również wielo-zaworowych ( w tym VVT) i turbodoładowanych.

    HPR 5 jest przeznaczony do silników napędzanych benzyną, LPG, olejem napędowym. W samochodach osobowych, z napędem na 4 koła oraz dostawczych.

    Nadaje się również do stosowania w motocyklach z silnikami czterosuwowymi, również tych z mokrym sprzęgłem.

    HPR 5 nie jest zalecany do stosowania w silnikach diesla z DPF,

    HPR 5 jest produktem posiadającym licencję OEM dla pojazdów Mercedes Benz – MB 229.5. Dzięki temu może być stosowany podczas przeglądów gwarancyjnych samochodów, w których musi być stosowany olej spełniający podaną normę.

    HPR 5 jest zalecany do stosowania w pojazdach, w których producent pierwotnie zalecał oleje silnikowe SAE 5W-30 lub SAE 10W-30 lub SAE 5W-40. Można go stosować tam, gdzie określono specyfikację ACEA A3/B4 i gdzie pierwotnie zalecano specyfikację API SP i poprzednie specyfikacje API SN (2010-2020), SM (2004-10), SL (2001-04), SJ (1998-2001). Można go stosować w silnikach LPG i lekkich silnikach wysokoprężnych, w których zaleca się API CF, ACEA A3/B3 lub A3/B4. Można go również stosować jako zamiennik olejów klasy ILSAC GF-3, GF-4 i GF-5 oraz tam, gdzie wymagane są oleje zapewniające oszczędność paliwa ACEA A1/B1 (przestarzałe) i ACEA A5/B5. NIE jest zalecany do stosowania w silnikach Diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF), które wymagają oleju silnikowego o niskiej zawartości SAPS (popiołów siarczanowych, fosforu i siarki) klasy ACEA „C”.

    HPR 5 jest olejem zatwierdzonym przez Mercedes Benz wymagającym homologacji MB-Approval 229.5. Może być również stosowany tam, gdzie wymagana jest norma BMW LongLife-01 i Porsche A40.

    ZALETY PRODUKTU

    • Technologia Extra Ten zapewnia dodatkową warstwę ochronną podczas pracy w wysokich temperaturach, jednocześnie zapewnia właściwe smarowanie już od momentu startu silnika.
    • Technologia Full Zinc skutecznie minimalizuje zuzywanie się elementów silnika, dzięki aktywnej powierzchniowo warstwie ochronnej
    • Aprobata OEM zapewnia utrzymanie gwarancji producenta
    • Lepsza ochrona silnika w porównaniu do oleju o lepkości 5W-30
    • Niższa zużycie oleju w porównaniu do oleju o lepkości 5W-30
    • Podwyższa osiągi silnika

     

    Normy branżowe

    • API LICENSED
    • API SN Plus
    • API SP
    • MB-Approval 229.5

     

    Pozostałe normy

    • ACEA A3/B4
    • API SN Plus
    • API SP
    • BMW LL-01
    • BMW Longlife-01
    • Chrysler MS-6395G
    • Ford M2C153-G
    • Ford M2C153-H
    • Ford M2C912-A
    • Ford M2C913-A
    • Ford M2C913-B
    • Ford WSS-M2C913-A
    • Ford WSS-M2C913-B
    • GM 4718M
    • GM-LL-B-025
    • MB 229.3.
    • MB 229.5.
    • Opel B 040 2095
    • Porsche A40
    • PSA B71 2296
    • Renault RN 0700
    • Renault RN 0710
    • Rover RES.22.OL.22
    • VW 502 00
    • VW 505 00

     

    Nadaje sie również

    • ACEA A1/B1 (Obsolete)
    • ACEA A5/B5
    • API SL
    • API SM
    • API SN
    • API SN/CF
    • Ford M2C913-C
    • Ford M2C913-D
    • Ford WSS-M2C913-C
    • Ford WSS-M2C913-D
    • ILSAC GF-3
    • ILSAC GF-4
    • ILSAC GF-5
    Dowiedz się więcej
  3. Penrite Enviro+ C2 0W30 1L Full Synthetic BMW Longlife-12 FE VW 506 01 MB 229.61
    76,00 zł

    OPIS PRODUKTU

    ENVIRO+ C2 to najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej silnikowy long life SAE 0W-30. Jest produkowany przy użyciu zaawansowanej technologii dodatków mid SAPS zapewniającej doskonałą ochronę silnika.

    ENVIRO+ C2 spełnia wymagania europejskich norm ACEA C2 i API SP, a także wiele innych specyfikacji producenta.

    ZASTOSOWANIE

    ENVIRO+ C2 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych o niskiej emisji spalin, 4, 6 i 8+ cylindrach, z wieloma wałkami rozrządu, wieloma zaworami (w tym VVT), wolnossących, doładowanych i turbodoładowanych, w tym hybrydowych

    ENVIRO+ C2 można stosować tam, gdzie producent określa oleje klasy SAE 0W-20, SAE 0W-30 i SAE 5W-30. Można go stosować tam, gdzie określono ACEA C2 i ACEA A1/B1 (przestarzałe) i ACEA A5/B5 oraz gdzie wymagane są oleje klasy API SP, API SN Plus, API SN lub API SM.

    ENVIRO+ C2 to olej silnikowy mid-SAPS przeznaczony do stosowania w silnikach benzynowych i lekkich silnikach wysokoprężnych, w tym tych wyposażonych w urządzenia do oczyszczania spalin, takie jak filtry cząstek stałych (DPF). Można go stosować w silnikach wysokoprężnych Toyota Hilux, Prado i Land Cruiser z roku modelowego 2015+ i spełnia wymagania Ford WSS-M2C950-A do stosowania w silnikach wysokoprężnych Forda, takich jak Focus, Mondeo i PXII Ford Ranger. Można go również stosować w wielu innych markach i modelach, w tym -

    Toyota Hilux, Prado, Land Cruiser, Fortuner i RAV 4
    Ford Ranger, Everest, Kuga, Mondeo, Focus
    Alfa Romero Giulietta, Mito
    Fiat Panda
    Honda CR-V
    Iveco Daily
    Jaguar F Type, XE, XF, XJ, XK
    Jeep Renegade, Cherokee
    Land Rover Discovery 4, Freelander, Range Rover Sport
    Peugeot 308
    Subaru Forester, Outback
    VW Touareg, T5
    Pojazdy i rodzaje paliw
    ENVIRO+ C2 nadaje się do stosowania w samochodach osobowych, 4WD i lekkich pojazdach użytkowych. Nie zaleca się stosowania w motocyklach. Można go stosować w silnikach benzynowych / E10 i Diesla z filtrem cząstek stałych (DPF) lub bez niego.

    UWAGA: NIE zaleca się stosowania w motocyklach z mokrym sprzęgłem.

    ZALETY PRODUKTU

    NAJNOWSZA technologia spełniająca normy API SN oraz ACEA C2 zapewnia ochronę przed zużyciem, skutecznie ogranicza gromadzenie się osadów oraz mniejszy osad na tłoku przy zachowaniu dużej mocy
     
    Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości bazy olejowej oraz dodatków wspiera ochronę oraz osiągi silnika
     
    Odpowiedni do pojazdów z filtrem DPF
     
    Dłuższa żywotność katalizatora
     
    Wydłużone okresy pracy silnika bez konieczności wymiany oleju
     
    Przyjazny dla układu kontroli emisji spalin
     
    Mniejsze zużycie oleju dzięki odporności na ścinanie
     

    Spełnia normy

    • ACEA C2
    • API SP
    • BMW Longlife-12 FE
    • Chrysler MS-13340
    • Fiat 9.55535-DS1
    • Fiat 9.55535-GS1
    • Ford M2C950-A
    • Ford WSS-M2C950-A
    • MB 229.61
    • STJLR.03.5007
    • VW 506 01

    Nadaje się do stosowania tam, gdzie wymagane są poniższe specyfikacje

    • ACEA A5/B5
    • API SN
    • API SN Plus
    Dowiedz się więcej
Nie ma więcej produktów